środa, 14 stycznia 2015

Coś dla mnie:)

Jestem...
Jakoś nie miałam weny, żeby zrobić zdjęcia ostatniemu projektowi, ale w końcu zrobiłam..

Tym razem zrobiłam coś dla siebie.
Pamiętacie komin na szybko , który robiłam jakiś czas temu?

Spodobał mi się do tego stopnia, że zaczęłam robić taki dla siebie ( mało istotne, że w Listopadzie:))) ).

Ukończyłam go niedawno, a do kompletu dorobiłam jeszcze czapkę.

Jakby ktoś był zainteresowany link do czapki jest w opisie filmiku na podstawie, którego robi się komin.

Z danych technicznych komin wykonany z podwójnej nitki włóczki Czterdziestka w kolorze turkusowym i szydełkiem 6,5 mm.

Dodam jeszcze, że komplet jest bardzo wygodny, a wygląda tak...


Miłego dnia,
Ana:)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny komplet! Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor :) fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, na żywo kolor jest cudowny. Zestaw bardo polubiłam i dzielnie noszę:)

    OdpowiedzUsuń