poniedziałek, 27 października 2014

Muzyczny akcent:)

Dziś o projekcie, dla pewnego młodzieńca...
Jak tylko zobaczył czapkę mojego syna zapragnął mieć swoją własną:) Do czapki miał powstać również komin.
O czapce wspominałam już kiedyś, a teraz znalazłam nawet źródło mojej ówczesnej inspiracji:)
Czapka pochodzi z bloga http://100pomyslownaminute.blogspot.com/
Autorka bloga ma wiele ciekawych pomysłów, więc zaglądajcie i podziwiajcie:)
Komin natomiast to mój wymysł:)
A teraz do rzeczy:




Tu jeszcze czapka i komin osobno:

Włóczka, z której wykonałam komplet to  szara Himalaya Everyday Big i  zielony neon Himalaya Everyday, Użyte szydełko to 9mm w czapce i kominie, nauszniki to chyba 6mm, nutka 4mm.

Co o nim sądzicie?
Pozdrawiam,
Ana

3 komentarze:

  1. Pięknie :) Życzę wielu nowych pomysłów i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet! Podoba mi Twój pomysł na komin :)
    A szara włóczka wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń