czwartek, 16 października 2014

Małe coś, a cieszy:)

Kiedy za oknem Złota Polska Jesień jakoś tak lżej człowiekowi na duszy i odpycha od siebie myśli o nadchodzącej zimie...
Ja usilnie odpycham szydełkiem, łapiąc się za letnie projekty:)
Dziś o jednym z nich, ale żeby nie było nie o tym, który obiecywałam pokazać, tamten prawie skończony, ale w między czasie pojawiło się zapotrzebowanie na inny:)
Moja odwieczna siostra "bliźniaczka" (tak o sobie mówiłyśmy, w szkole i nie tylko:) ) zapałała miłością do pewnego kapelusza i przysłała mi zdjęcie z pytaniem "Zrobiłabyś mi taki?"
Obiecałam, że spróbuję:)
To zdjęcie, które dostałam:

Sam kapelusz nie był jakiś straszny, nie miałam jednak pomysłu na włóczkę, z której miałabym go zrobić. 
Zaczęłam szukać, radząc się bardziej wprawnych Szydełkomaniaczek, w końcu po jakimś czasie znalazłam.
Wybór padł na włóczkę firmy Fibra Natura o nazwie Good Earth.
Włoczka bawełniano-lniana idealna na letnie wyroby tego typu.
Tak więc za sprawą szydełka nr 9 i podwójnej nitki Good Earth powstało coś takiego:



Sama zainteresowana, chociaż póki co widziała tylko zdjęcia,  jest zadowolona, a przynajmniej tak twierdzi:P
Mam wiec nadzieję, że spodoba jej się jeszcze bardziej jak weźmie go do ręki, a raczej założy na głowę:))))

Niestety, żeby nie było tak pięknie i letnio, siostra chciała jeszcze rękawiczki dla swojego synka do czapki inspirowanej bajką "Tomek i przyjaciele". Podesłała mi więc jej zdjęcie i powstało coś takiego:



Dużo łatwiej jest zrobić cały komplet niż dorobić coś do czegoś już istniejącego, bo i kolor ciężko dobrać i sam motyw musi być zbliżony, ale myślę, że wyszło całkiem przyzwoicie:)

Życzę Wam udanego popołudnia,
Ana

4 komentarze:

  1. Udany kapelusz i słodkie rękawiczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kapelusz - świetnie dobrałaś włóczkę :)
    A rękawiczki są urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń