środa, 9 września 2015

Super Duo

Próbując nadrobić troszkę zaległości w postach, chce Wam dziś pokazać komplet z koralików SuperDuo.

Kolczyki zrobiłam już chwilę temu, za to bransoletka musiała chwilę poczekać na swoją kolej:)

Z wielką pomocą przyszedł mi Kurs Ani Banach Banae znaleziony w sieci.

Pani Ania w swoim kursie użyła co prawda koralików Solo i SuperDuo, ja jednak nie posiadałam tych pierwszych dlatego całość wykonałam z SD.

Efekt? Sami oceńcie:)





Niestety aparat przekłamuje kolor koralików. W rzeczywistości są one ciemniejsze i mają przecudny odcień.

Koraliki to SD Cobalt i Cristal

Miłego dnia,
Ana

5 komentarzy:

  1. Dzięki:) Z pewnością nie ostatni z SD:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Takiego wzoru na bransoletki i kolczyki jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) Wszystko przed Tobą moja droga, a link masz w poście:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież cuda tworzysz- zdolniacha jesteś :)

    OdpowiedzUsuń