poniedziałek, 13 lipca 2015

Komplet weselny i moje pierwsze Rivoli:)


Dziś pokażę Wam komplet, który powstał z myślą o weselu, na które mieliśmy zaproszenie i na którym byliśmy w Sobotę:)

Bawiliśmy się świetnie, zabawa trwała do białego rana, a salę opuściliśmy w zasadzie jako ostatni:)

Ale do rzeczy.
Komplet, który zrobiłam to sznur turecki i kolczyki.


Jak wspomniałam w tytule posta, są to moje pierwsze kolczyki z oplecionym Rivoli.
Skorzystałam w tym celu z tego kursu i powiem, że jest to bardzo przyjemna i dość szybka metoda, z którą poradzi sobie nawet ktoś mniej doświadczony jak ja:)



Bransoletka została wykonana z koralików Toho Silver Lined Crystal w rozmiarze 11/0 , oraz Transparent Siam Ruby 8/0.
Kolczyki z Silver Lined Crystal w rozmiarach 11/0 i 15/0, Fire Polish Siam Ruby 3mm i oczywiście kryształka Rivoli 12mm

A na deser mała pamiątka od Młodych, którym jeszcze raz gorąco dziękujemy za zaproszenie i jeszcze raz życzymy wszelkiej pomyślności:)



Udanego tygodnia, 

Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz