poniedziałek, 29 grudnia 2014

Świątecznie i koralikowo:)

Święta Święta i po Świętach...

Za oknami zrobiło się biało i mroźnie i jakoś tak sprzyja to robótkowaniu....
Wcale niekoniecznie ciepłych czapek:)

Mimo różnych zajęć udało mi się przetestować szydełka (a przynajmniej część),które dostałam od Mikołaja i zrobiłam parę bransoletek i wisiorek.

Zaczniemy od bransoletki z koralików Toho 11/0 metallic cosmos i silve-lined dark aqua
Niestety nie zdążyłam zrobić jej dobrego zdjęcia, ponieważ stała się prezentem dość szybko więc pokażę  Wam co mam:)



Kolejna bransoletka powstała również z Toho 11/0 transparent siam ruby i metallic iris brown


Trzecią bransoletkę poznaliście niedawno... to śliwkowa piękność, do której dorobiłam zawieszkę...


do zrobienia zawieszki użyłam koralików śliwkowych (bodajże Transpared frosted Sugar Plum) i Silver-lined amethyst, albo med amethyst:)))

To moja pierwsza zawieszka, ale jestem zadowolona z efektu.


Pozdrawiam ciepło,

Ana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz