poniedziałek, 1 grudnia 2014

Bombka i....:)

Moje dziecko dostało w przedszkolu zadanie bojowe.
Ozdobić bombkę styropianową na konkurs.

W zasadzie to nie wiem na ile to zadanie dla dzieci, bo w końcu jak 4-ro letnie dziecko ma ozdobić bombkę na konkurs...

Zasiedliśmy więc do tego wszyscy:)

Miało być świecąco i kolorowo...

Po dwóch dniach walki (z braku inspiracji) bombkę uważam za zakończoną.
Chwilowo mam zresztą wstręt do cekinów i szpilek:)))))

Oto efekt:







Każda strona bombki jest inna i mam nadzieję, że spełni kryteria "świecąco i kolorowo":)

Dostałam też dziś coś od mojego męża...

Coś co wywołało u mnie duuuuży uśmiech:))))



Oglądając kubek można zobaczyć taki napis.......



Teraz kawa będzie z pewnością smaczniejsza:))))))

Miłego wieczoru,
Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz