poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Z ostatniej chwili...

Dziś mam dla Was dwa sznury szydełkowo-koralikowe.

Pierwszy z nich to prosty sznur na 6k z koralików Toho w kolorze Trans Lustered Sugar Plum...


...drugi natomiast to sznur na 6k z Toho Opaque Jet...


Teraz czas na coś troszeczkę innego:)

Ostatnio w  sklepie Qnszt kupiłam  paczkę drewnianych zawieszek, z których zrobiłam sobie takie kolczyki...

tu jeszcze z bliska...


Muszę powiedzieć, że nosi się je wygodnie, ponieważ są bardzo lekkie i w zasadzie nie czuć ich na uchu, mimo tego, że są dość spore:)

Mnie podobają się bardzo i chętnie po nie sięgam:)

Tyle ode mnie:)


Miłego tygodnia,
Ana



6 komentarzy:

  1. No No....jakaś Ty teraz wystrojona być musisz :D Piękności zrobiłaś- zarówno bransoletki jak i kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz tam wystrojona:) Ale fakt...mam w czym wybierać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleee masz zapas kolczyków! Bardzo fajnie wyglądają te drewniane zawieszki :)
    A bransoletki są jak zawsze udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaano mam:D Super się je nosi:)
    A co do bransoletek...no cóż...miałam dobrą nauczycielkę:P :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolczyki, każdego dnia możesz nosić inne :)

    OdpowiedzUsuń