sobota, 31 stycznia 2015

Ślicznotka i Miś:)

Mam Wam do pokazania kolejną ślicznotkę:)

Nieee...nie będzie to lalka:)))

To kolejna bransoletka:))) Mówiłam, że to wciąga jak słonecznik:)))

Bransoletka to kolejna kombinacja Toho Silver Lined Crystal i Opaque Jet.

Jak wyszła? Sami zobaczcie:)






Drugą rzeczą, którą chciałam Wam pokazać jest zakończony niedawno miś...

Miś Zawodowiec:))))

Powstał na życzenie mojego męża bo chociaż ma już jednego to zamarzył mu się większy:)

A mówią, że rozmiar nie ma znaczenia ;)


Miś powstał na podstawie wzoru na Kubusia Puchatka, który znalazłam kiedyś u Kasi przy okazji robienia Tygryska,

No dobrze....przejdźmy zatem do sedna...

Proszę Państwa oto Miś.....Miś jest bardzo grzeczny dziś:))



Pewnie domyślacie się jaki zawód wykonuje Miś? :)

Jakby jednak ktoś jeszcze nie miał pewności to.....




Udało mi się też złapać Misia podczas pracy:))))))))))



Specyfikacja techniczna:
Szydełko: 3,5mm
Włoczka: Kotek, Mimoza i jakieś inne:)

Miś ma ok 30 cm wysokości bez czapki.

Miłego weekendu Wam życzę i  jeśli już, to samych takich na drogach:))))
Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz