niedziela, 24 sierpnia 2014

Prezent urodzinowy:)

Witajcie moi drodzy:)
Zgodnie z obietnicą, pokażę Wam co zajmowało moje ręce przez ostatnie dwa tygodnie:)
Jak się domyślacie patrząc na tytuł posta jest to prezent urodzinowy dla mojej Rodzicielki, która lada dzień obchodzi okrągły jubileusz:)
W związku z czym postanowiłam ją obdarować czymś zrobionym własnoręcznie:)
Wzór wyszperałam w internecie i wzięłam się do roboty.
Oto efekt:



Bluzka wykonana jest z włóczki Jeans kolor 19 szydełkiem 5 mm. Powstała z 72 połączonych ze sobą kwiatów i szczerze mówiąc na żywo wygląda lepiej:)
W oryginale, rękaw jest krótki, ale jakoś tak korciło mnie żeby uszczęśliwić mamę rękawem 3/4:)
Sama Jubilatka wydawała się być zadowolona, co mnie cieszy najbardziej:)
Sto lat Mamusiu:)

A co Wy sądzicie o tego rodzaju dziurawcu?

Jakby ktoś chciał spróbować zamieszczam link do wzoru:
https://www.youtube.com/watch?v=P_WR_FaFdbo&channel=marinella703


Pozdrawiam,
Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz