piątek, 17 lipca 2015

Klasyczne kolory vs metaliczne blaski


Pokażę Wam dziś dwa komplety ukończone wczoraj.

Pierwszy z nich to klasyczny czarno-czerwony komplet z Toho Opaque Jet i Transparent Siam Ruby.

To taki trochę eksperyment, bo pierwszy raz robiłam bransoletkę typu "gąsieniczka".
Z pomocą przyszedł mi ten opis.
Rozmiary Toho, których użyłam to  11/0 i 8/0.
Do bransoletki dorobiłam kolczyki z koralików SuperDuo i Toho w rozmiarach jak w bransoletce.

Jak wyszło oceńcie sami.



I jeszcze na łonie natury...:)



Drugi komplet, to sznur szydełkowo -koralikowy na 6k w rzędzie wraz z kolczykami.
Powstał z Toho 11/0 o nazwie Metallic Moss. 
Ciężko określić ten kolor, bo to taka mieszanka szarości, ciemnej zieleni i kto wie czego jeszcze:)

W każdym razie efekt jest taki..





A Wam, który bardziej przypadł do gustu?

Tyle na dziś...
Spokojnego weekendu,
Ana

6 komentarzy:

  1. Oba komplety bardzo mi się podobają :) Fajnie wygląda połączenie Opaque Jet i Siam Ruby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Bardzo lubię wszelkie koraliki Siam Ruby:)
    Jakoś mi ten odcień przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń