sobota, 30 maja 2015

Opaska i serce na dłoni...:)

Szok!
Nawet nie wiem kiedy zleciał Maj....zresztą jakoś ciężko w to uwierzyć patrząc na to co się dzieje za oknem i na to, że znów jakieś choróbsko nas dopadło...

Nie mniej kiedy tylko zrobiło się trochę cieplej stwierdziłam, że w czapce młodej jest już za gorąco i postanowiłam zrobić jej opaskę.

Po przejrzeniu kilku (nastu) wzorów padło na ten.

A tu moja wersja


Jakiś czas temu powstało jeszcze takie małe serduszko, na które wpadłam w sieci i które mnie zauroczyło.

Moje może nie jest tak urocze jak te, które prezentowane są przez autorkę tutoriala, ale jak na debiut jestem zadowolona:)


Jeśli ktoś miałby ochotę spróbować zrobić sobie (albo komuś) takie to zapraszam serdecznie tu.

Opaska wykonana z włóczki Yarn Art Jeans , serducho to mix koralików Toho 11/0

Spokojnego weekendu życzę i wracam do innych zajęć, może uda mi się tez skończyć coś z rozpoczętych projektów:)


Pozdrawiam,
Ana


2 komentarze:

  1. Opaska urocza!! Córeczka na pewno jest zadowolona i taki "dziewczyński" kolorek ;)
    a serducho... nie wiem czemu się przyznajesz, że to Twoje pierwsze- pięknie wykonane :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wykombinowałaś tę opaskę :)
    A małe serducho wygląda świetnie - ciekawie dobrałaś koraliki!

    OdpowiedzUsuń