środa, 24 września 2014

Pani Misia...

Witajcie:)
Kolejny z wcześniej zaczętych projektów zakończony:)
Jak się pewnie domyślacie to Miś...a raczej Pani Misia obiecana córce i odkładana ze względu na bluzkę dla mamy, którą pokazywałam wcześniej:)
Jednak w końcu się udało:)
Misia została wykonana wg wzoru umieszczonego na stronie http://kasiulkoweprace.blogspot.com/
i jest bardzo wdzięczną pannicą o cudnych oczkach:)
Zobaczcie zresztą sami jak lubi pozować do zdjęć:)


Tu Misia jest jeszcze jak ją Pan Bóg...a raczej ja stworzyłam, ale że patrzyła tak na mnie tymi swoimi ślepkami otrzymała ode mnie w prezencie mały dodatek.
Czyż nie wygląda na zadowoloną?:)
Prawda? Ewidentnie się cieszy::)
Ze spraw technicznych Misia została wykonana w całości włóczką Kotek, szydełkiem nr 4, dzięki czemu jak siedzi ma 23cm wzrostu.
Sukienka to Kotek i coś bez etykiety:) Zrobiona na drutach i szydełku.
Powiem Wam jeszcze, że córka wisiała na mnie dobrą chwilę jak dostała gotową Misię, więc obstawiam, że jej się podobała:)
Jakby ktoś zapałał pragnieniem posiadania takiego misia to zapraszam do kontaktu:)

Życzę udanej reszty tygodnia,
Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz