wtorek, 30 czerwca 2015

Pierwsza rocznica bloga...

Kochani...

Minął dokładnie rok od czasu, kiedy powstał blog i pojawił się na nim pierwszy post:)

Przyznam, że kiedy go zakładałam, tak naprawdę tylko miałam nadzieję, że doczekam tej chwili:)

Nie bardzo wierzyłam, że ktoś będzie tu zaglądał, żeby oglądać to co zrobię.

Przez ten rok z rękodziełem, blogiem i przede wszystkim z Wami troszkę się też zmieniło, chociażby to, że nauczyłam się robić biżuterię koralikową, którą uwielbiam:)

Rok temu cieszyło mnie każde wejście i tak jest do teraz:) Tym bardziej, że jest ich ponad 4000!!!

Zastanawiałam się co przygotować na tą rocznicę, jak ją obejść i w gruncie rzeczy nic szczególnego nie wymyśliłam. 
No może oprócz porannej kawy z inną zakręconą na punkcie szydełka:)

Postanowiłam więc chociaż odświeżyć trochę i zmienić wygląd bloga:)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i dalej będziecie tu zaglądać:)

Dziękuję Wam wszystkim...
Tym, którzy trafili tu celowo....i tym, którzy znaleźli się tu przez przypadek:)
Tym, który zostawili po sobie ślad...i tym, którzy zerkają tylko po cichutku:)

A niektórym, dziękuję w szczególności.  Za pomoc i doping:))))))))

Bez Was to miejsce nie miałoby sensu...

Pozdrawiam,
Ana






4 komentarze:

  1. Sto lat :) A kawkę chętnie wypije z tej okazji

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze 100 lat tutaj CI życzę. Pokazuj Aniu nadal swoje arcydzieła :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dożyję:P Arcydzieła mówisz, raczej "anidzieła" :D:D

      Usuń