czwartek, 11 czerwca 2015

Zguba i kolczyki:)

Jeśli ktoś z Was zwrócił uwagę, w poprzednim poście pisałam o komplecie biżuterii dla córci, który gdzieś zapodziała...
Komplet się znalazł, a ja zgodnie z obietnicą dziś Wam go pokazuję:)


Kolory wybierała córcia, w końcu to dla niej:)
Serduszko powstało na podstawie wykorzystywanego już przeze mnie tutorialu od Silver Aguti, który możecie znaleźć tu.

Kolejną rzeczą, którą chciałam dziś pokazać są kolczyki, na które natknęłam się przypadkiem szukając pomysłu na fajną bransoletkę dla córci.

Praktycznie od razu postanowiłam spróbować je zrobić, bo są proste, ale efektowne, a brakowało mi czegoś do jednej z moich ulubionych bransoletek:)

Kolczyki robiłam na podstawie tego filmiku, a moja wersja wygląda tak...


tu jeszcze w komplecie ze wspomnianą bransoletką...:)


Zachęcam Was do skorzystania z tego wzoru, bo jest naprawdę fajny:)

Słonecznego dnia życzę:)

Ana

2 komentarze:

  1. To teraz mama i córka chodzą wystrojone :D
    oba kompleciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń